Garantie

garantieunick

Pentru rezolvarea cat mai rapida si corecta a produselor aflate in garantie, va rugam sa respectati urmatoarele reguli:

1. Anuntarea problemei si obtinerea numarului de inregistrare

*Advanced IT Providers va pune la dispozitie 2 numere de telefon unde puteti suna pentru sfaturi tehnice (+4)0726.85.85.95 | (+4)021.440.25.52 plus o adresa de e-mail pentru problemele legate de garantii si suport tehnic: office@onlineit.ro , deoarece in unele cazuri problema pe care o intampinati se poate rezolva telefonic insistam sa contactati un reprezentant Advanced IT Providers in prealabil si sa stabiliti cu acesta modalitatea de rezolvare a problemei.

* Inainte de a trimite un produs la garantie clientul va anunta telefonic sau prin email la office@onlineit.ro problema pe care o intampina si va solicita obligatoriu un numar de inregistrare de la un reprezentat Advanced IT Providers. Acest numar trebuie notat pe Formularul de garantie. Pentru o diagnosticare cat mai rapida, va rugam sa evitati exprimari lacunare de genul: defect, nu functioneaza, erori si sa specificati defectul produselor cat mai detaliat posibil.

2. Ambalarea coletelor

* Produsele se vor ambala astfel incat sa se evite deteriorarea lor din cauza transportului si NU vor fi insotite de accesorii decat daca acestea sunt necesare la testarea produselor. Produsele noi se vor trimite in service doar in ambalaj original cu toate accesoriile aferente.

* Produsele vor fi insotite de copie dupa certificat de garantie si Formularul de garantie care sa contina cat mai multe detalii despre produsele respective (defect reclamat, configuratie, alte observatii).

* Produsele se vor trimite pe adresa: Advanced IT Providers srl, Str. Alunului Nr.7, Parter, Ap.5, Bragadiru, Jud. Ilfov, tel. (+4)0726.85.85.95 | (+4)021.440.25.52, prin curier rapid (preferam Urgent Curier dar nu este obligatoriu). Puteti descarca de mai jos un model de foaie de expeditie. Nu se vor trimite colete prin posta!

3. Livrarea coletelor

* Daca la achizitionarea produsului respectiv clientul NU a optat pentru serviciul Pick Up & Return plata coletelor va fi suportata de client. Daca la achizitionare clientul a optat pentru serviciul Pick Up & Return plata coletelor (dus- intors) va fi suportata de Advanced IT Providers In acest caz trimiterea coletelor se face doar prin Urgent curier.

4. Rezolvarea garantiei

La rezolvarea unui produs aflat in service, veti primi un e-mail de la Departamentul Tehnic ? Garantii de la adresa office@onlineit.ro. Dupa primirea e-mailului de instiintare, in max. 3 zile produsele respective vor pleca spre dvs. prin curierat rapid (pentru clientii din tara). Produsele la care nu se constata nici un defect se vor trimite inapoi pe cheltuiala clientului.

Pentru orice informatii ne puteti contacta telefonic la (+4)0726.85.85.95 - VODAFONE .

Detalii cumparare


OFERTE SPECIALE

Profita de cele mai recente promotii si lichidari de stoc. Mai mult…

Download catalog IT actualizat

Analizeaza catalogul complet de produse si alege cele mai bune preturi. Mai mult…

Publicitate

Trafic